marți, 25 august 2009

iarta ma

iarta ma ca nu am stiu ce am pana cand nu am pierdut. iarta ma ca am plecat fara sa ti sarut mana ce si a rupt pielea pentru mine. iarta ma pentru toate lucrurile urate pe care le am zis si pentru toate cele frumoase pe care le am tinut pentru mine. iarta ma ca am fost cum am fost si ca nu am incercat mai tare sa fiu asa cum eram inainte de inceput. iarta ma ca nu i am facut curat lui fifisor. iarta ma ca nu am udat florile si ca nu am spalat vasele. iarta ma ca am fumat prea multe tigari si ca veneam acasa tarziu. iarta ma pentru singuratatea cu care te am lasat in urma si pentru ca incerc sa vad inainte... fara tine. iarta ma mami te rog. iarta ma. te iubesc. te iubesc enorm pentru ca esti mama mea si vreau sa stie toata lumea lucrul asta. pentru ca eu am o mama minunata. care a facut atatea pentru mine. care m a iubit atunci cand eu am negat ca o iubesc. care m a ingrijit atunci cand am racit, desi imi spusese sa mananc mai putina inghetata. iti multumesc ca ai fost acolo langa mine mai ales atunci cand nu am avut nevoie, pentru ca asa mi ai oferit acea siguranta ca te pot cauta oricand. chiar daca eu plec de langa tine. iarta ma ca nu am vazut asta mai devreme. iarta ma mami. pentru tot ce ti am gresit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu